Summer School

План роботи мовної школи "Leader"


         Розпочала роботу мовна школа «Лідер» табору відпочинку «Веселка» при Бережинській загальноосвітній школі.
        Перший день Arts Day пройшов під девізом «Let’s be friends». Учні за любки спілкувалися англійською мовою та створили дизайн свого імені і своїх захоплень під супровід дитячих англійських пісень.

DAY TWO – FAMILIAR AND UNFAMILIAR BRITAIN
        Протягом цього дня діти мовної школи «Лідер» табору відпочинку «Веселка» дізнавались про цікаві, маловідомі факти з географіЇ, історії, культури Великої Британії. Вихованці переглянули цікавий відеофільм про королівську родину, невеличкі міста Британії та життя підлітків туманного Альбіону.


DAY THREEBODY-LANGUAGE DAY
       Мова тіла: жести, міміка, рух очей є однією з форм невербальної комунікації. Багато нового дізнались вихованці мовної школи цього дня. Люди відправляють та інтерпретують такі сигнали майже повністю несвідомо.
       Одні й ті ж самі жести у різних народів можуть мати різні значення. Так, погойдувати головою з боку в бік, що означає в Україні й більшості країн Європи «ні», у Болгарії, Греції й Індії означає схвалення, у той час як кивок головою – незгода.
       Вітатися й прощатися в різних країнах прийнято теж по-різному. Посмішка ж використовується й правильно сприймається в будь-якій країні й будь-якій культурі. Це щирий прояв інтересу до співрозмовника і його проблем.
       Вирушаючи у гості в інші країни, не забудьте своєї посмішки!

DAY FOURQUIZ DAY
       У шкільній практиці часто проводяться тематичні вікторини, де вчитель має можливість перевірити ступінь інформованості учнів, іх уміння самостійно користуватися рекомендованою літературою, давати чіткі та аргументовані відповіді.
      У цей день вихованці працювали над країнознавчими вікторинами. Кращі учні продемонстрували хороші знання з історії та географії, культури Великої Британії. Вихованці переглянули презентацію «The USA» та правильно відповіли на запитання до неї.



DAY FIVEFUN DAY
       Метою дня «Смішинка» є створення відповідного настрою перед майбутніми літніми канікулами та демонстрація того, що вивчення англійської мови – це захоплюючий та цікавий процес, що вчити англійську мову можна граючись, сміючись, жартуючи, словом, одержуючи велике задоволення. Цей день складався з потішних конкурсів, загадок, декламування, смішних римувань.
       (Учні переглянули мультфільм «The Simpsons»).


DAY SIXFAIRY-TALE DAY
       У цей день кращі учні та вихованці озвучили свої власні казки, написані англійською мовою. Вони проявили неабиякий політ фантазії. Учням дуже сподобалось вигадувати казкових героїв, фантазувати та мріяти про чудове майбутнє.
       (Переглянули англійську казку «Сміливці»)


DAY SEVEN – DRAMA DAY
       Сполучення виразності англійської мови, поезії та музики, яскравих декорацій позитивно діє на емоційний світ дітей, пробуджує їхню уяву, думки, почуття прекрасного і викликає в кожного учня бажання брати участь у творчому процесі.

       Вихованці мовного табору «Лідер» охоче працювали над текстами, правильною вимовою, готували елементи костюмів та реквізиту та демонстрували підготовлені ними сценки. Найбільше сподобались учням гумористичні сценки. Цей процес значно підвищив рівень мотивації учнів у вивченні іноземної мови.

DAY EIGHT – SPORTS DAY
          Метою проведення Дня спорту англійською мовою є активізація резервів енергії фізичних здібностей дитини у процесі вивчення іноземної мови. До програми спортивного дня увійшли цікаві спортивні ігри, змагання індивідуального і командного характеру під керуванням вчителів англійської мови.
          Учні змагались у кількості спортивних рухів, які вони можуть назвати англійською і продемонструвати (boasting game). Стрибали через скакалку стільки разів, скільки наголосів є у вірші про це спортивне знаряддя (skipping-rope game)
MY SKIPPING-ROPE
‘Over my ‘head and ‘under my ‘toes,
‘That’s the ‘way my ‘skipping-rope ‘goes,
‘I can skip ‘slowly, ‘I can skip ‘fast,
‘Look, my ‘rope is ‘whirling’ past.
            Перетягування канату (tug-of-war). Глядачі підтримували команди, вигукуючи англійською:
“Do a little better!”                                                                                    “Well done!”
“Try a little harder!”                                                                                   “Good job!”
“Come on!”                                                                                                     etc.

DAY NINE – Mr. KNOW-ALL DAY

              Цей день – день вікторин, ребусів, задач. Учні мовної школи були зайняті в конкурсах, пов’язаних як з вивченням англійської мови, так і з міждисциплінарним навчанням. Вихованці організовано та активно працювали  командами. Учні продемонстрували швидку реакцію та особисту ініціативу. 


                                                                 DAY TEN – EUROPE DAY
       До Дня Європи учні готувались заздалегідь. Під час підготовки вони поглибили та систематизували свої знання про країни Євросоюзу. Більше інформації отримали вихованці на заході, присвяченому Дню Європи.  На даний момент список країн-членів Європейського союзу такий: Австрія, Бельгія, Болгарія, Велика Британія, Греція, Данія, Естонія, Ірландія, Іспанія, Італія, Кіпр, Латвія, Литва, Люксембург, Мальта, Нідерланди, Німеччина, Польща, Португалія, Румунія, Словаччина, Словенія, Угорщина, Фінляндія, Франція, Хорватія, Чехія, Швеція.
Євроквест "Зоряне сяйво країн Європи"
       Багато нового дізнались вихованці мовної школи про такі країни, як: Польща, Угорщина, Греція, Італія, Франція, Велика Британія, Іспанія. Після презентації кожної з цих країн учням було запропоновано дати відповіді на питання , що їх стосуються. Захід пройшов у дружній, захоплюючій атмосфері. Переможці вікторин отримали призи.       



     
DAY ELEVEN – SONGS DAY
       Вихованці мовного табору полюбляють виконувати дитячі англійські пісні, вони досить прості та зрозумілі. Songs Day –  день конкурсів на краще виконання улюбленої англійської дитячої пісні. Протягом року учні вивчали пісні «New Year Resolutions», «Easter Bunny», «Good Morning, Mama», «Good Morning, Papa» та ін. Найкраще виконала свою пісню шестикласниця Альона Проценко.

DAY TWELVEENGLISH PROJECT DAY
       Цього дня учні виготовляли постери  «Welcome, Summer Holidays», та зобразили на асфальті, як би вони  хотіли провести свої канікули. Попрацювавши над постерами та малюнками учні переглядали відеоролики про відпочинок дітей в таборах  за кордоном.  Після цього вихованці  займались рухливими іграми.

DAY THIRTEENPOEM DAY
       Метою цього дня було знайомство учнів середніх та старших класів із зразками класичної та сучасної англомовної поезії, а також розвиток їхнього креативного мислення. Учні заздалегідь вибрали вірші, які б вони хотіли продекламувати та запропонували власний переклад , кращих виконавців було відзначено невеличкими подарунками. Вихованці отримали завдання на літо – спробувати написати власний вірш англійською мовою. Далі було переглянуто презентації про видатних англійських поетів, які були підготовлені учнями протягом року під час проходження цієЇ теми.

DAY FOURTEEN – YOUR MAJESTY, THE ENGLISH LANGUAGE!!!
       Заключний день мовної школи. У ньому взяли участь всі учні. Підбивались підсумки, нагороджувались переможці конкурсів, які проводились у різні дні, демонструвались найкращі конкурсні роботи. Загалом, вихованці демонстрували своє позитивне ставлення до вивчення англійської мови. Таким чином, все, що було проведено ще раз пройшло перед очима в його підсумковому варіанті.


WE LOVE YOU, ENGLISH LANGUAGE !!!





Немає коментарів:

Дописати коментар